Het ontstaan van De BELhamels

Oprichting

Vanaf 1 juli 2019 is Stichting BELhamels overgegaan naar De BELhamels B.V. Het was tijd voor de volgende stap. Door de overgang naar de B.V. is oprichtster Inge van Mondfrans niet meer afhankelijk van een bestuur, maar kan zij haar eigen koers bepalen.

Ook Stichting BELhamels is opgericht door Inge van Mondfrans. Toen haar eigen peuter kleuter werd, vond zij die overgang zo groot, dat zij dacht: Kan dat nou niet anders? Ja, natuurlijk kan dat anders! Maar als je iets wilt veranderen, moet je het zelf doen!

Na de geboorte van haar jongste zoon is Inge de opleiding SPW-3 gaan doen, gewoon thuis, tussen de opgroeiende kinderen. Haar stage deed zij bij de SKBNM. Maar al gauw wist Inge dat zij niet leidster nummer 33 in een grote stichting wilde blijven.

Zij heeft de stoute schoenen aangetrokken en is zelf een peuterspeelzaal, De Stappertjes, gestart, in samenwerking met Stichting TSO Gooi en Eemland. Dat was in 2007.

In 2010 was het tijd om De Stappertjes over te nemen en haar eigen stichting op te richten, dat werd Stichting BELhamels. Er is hard gewerkt om de kwaliteit neer te zetten zoals die nu is. Stichting BELhamels zal altijd blijven ontwikkelen en de kwaliteit onder de loep nemen. Zo is uw kind altijd verzekerd van goede zorg door zorgvuldig gesellecteerde leidsters. Want een BELhamel word je niet zomaar!

Wij hebben nog genoeg plannen voor de toekomst. Stilzitten kan altijd nog...

info@debelhamels.net