Locaties en gegevens

Locatie Vierkante Bosje (PSZ)   06-11392234
Peuterspeelzaal Binckie 035-5380812
Voor de planning en administratie  06-11616833
Voor dagelijks bestuur 06-21833544 (op dinsdag t/m vrijdag)

Wij hebben 3 locaties:

Op de Aartseveen 72 hebben wij sinds september 2018 een mooie eigen ruimte waar alle groepen onder 1 dak bij elkaar zitten, op een veilige locatie, met een prachtige buitenruitme. Hier vindt u de KDV groepen De Stappertjes (o-2 jaar) en De Bengeltjes (2-4 jaar), PSZ DE Woelwaters is hier gevestigd en de 2 BSO groepen: De Kikvors (4-ongeveer 6 à 7 jaar) en De Kanjers (voor de oudste kinderen). De openingstijden zijn van 07.30 uur tot 18.30 uur.

Op het Vierkante Bosje, in basisschool Mariaschool, zit PSZ De Doerakjes, met een eigen afgesloten plein waar de kinderen heerlijk buiten spelen. De openingstijden zijn van 08.30 uur tot 12.00 uur en op woesndag is er de mogelijkheid om tot 12.30 uur te blijven, net als de tijden van de beide basisscholen.

Peuterspeelzaal Binckie

Vanaf 1 januari nemen wij het stokje over van Binckie en valt deze mooie peuterspeelzaal onder de valg van Stichting BELhamels. De naam blijft bestaan, het is tenslotte een begrip in Laren. Wij zijn erg verheugd deze mooie en warme speelplek voor peuters te mogen voortzetten.

Binckie zit op de Kostverloren 7, 1251 TN Laren. Voor informatie kunt u bellen (op dinsdag t/m vrijdag) met Inge van Mondfrans: 0621833544.