Zwanger? Gefeliciteerd!

Zwanger.... Wat fijn. Gefeliciteerd! Een zwangerschap is een ingrijpende gebeurtenis in jullie leven. Jullie worden niet alleen vader en moeder, je wordt een gezin. Er zijn veel dingen waar je dan over na gaat denken. Blijven jullie beide werken, en zo ja, waar brengen we dan de kleine onder? Opa en/of oma, of toch professionele opvang?

Maar ook bij professionele opvang heb je veel keuzes. Je kunt kiezen voor een gastouder of een nanny, een oppas of kinderopvang. Bedek wat je wilt en kijk dan eens rustig om je heen. Vraag bij vrienden en kennissen wie zij aanbevelen en neem een kijkje. Ook bij kinderopvangorganisaties heb je veel keuze: hoe flexibel is de opvang, wat kun je wel ruilen en wat niet, kun je dagen inhalen? Maar vooral: hoe is de sfeer? En dat geldt natuurlijk voor elke soort opvang. Vertrouw ik deze mensen mijn kindje toe?

Bij Stichting BELhamels vinden wij het erg belangrijk om de juiste sfeer voor jullie als ouders te realiseren, je moet je veilig genoeg voelen om op een relaxte manier aan het werk te gaan. Wij nodigen jullie dan ook van harte uit voor een rondleiding en een kennismakingsgesprek.